Wie können Gäste eine Buchung meiner Entdeckung an einem neuen Datum oder zu einer neuen Uhrzeit anfragen?
Guests can request to book your experience any date or time not listed on your calendar. They can send a request by contacting you from your experience page.
Once a guest sends you a request, you can review the reservation details and decide if you want to accept or deny their request. If you accept the reservation request, the guest will be prompted to complete the booking through a message in their inbox.
Confirming a reservation
To confirm a request:
- Click Review request to review the reservation details
- Choose Schedule to accept the request, or Decline
- Click View instance to review the accepted request details
How confirmed reservations work
Once you accept a guest’s new instance request, it’ll be scheduled on your calendar. It will be available for others to book, unless the request was for a private booking. If a guest sends you a request and you accept it, they'll still have to confirm and pay to complete their booking. If you decline a request, it won’t be scheduled on your calendar, and you can respond to the guest with a different time that works better for your schedule.
Verwandte Themen
- Gast
So fragst du ein neues Datum oder eine neue Uhrzeit für eine Entdeckung an
Kontaktiere den Gastgeber oder die Gastgeberin, um eine Buchung für ein Datum oder eine Uhrzeit anzufordern, die nicht im Kalender aufgeführ… - Gast
Suche nach Unterkünften
Nutze Filter, wirf einen Blick auf die Karte und lies dir die Beschreibungen der Unterkünfte durch, um deine Optionen einzugrenzen und das P… - Gast
Wie kann ich das Datum oder die Uhrzeit meiner gebuchten Entdeckung ändern?
Um Änderungen an deiner Buchung vorzunehmen, gehe zu deinen Reisedetails.